11 de desembre 2006

Habitatge a Viena

A qui vulgui anar a Viena: les residències son molt cares i queden molt lluny. Els pisos compartits (WG) és el millor, però trobar-ne un costa moltísssssim perquè hi ha molts estudiants a la ciutat que en busquen.
Jo estic en un pis durant el curs 2006-2007, fins el Juliol 2007. Si algú pretén venir cap aquí i vol un bon pis en una molt bona situació que m'ho faci saber: li facilitaré les coses una passada... Jo vaig visitar-ne més de 20 i vaig trigar 2 setmanes en ser acceptat en un pis. És desconsolador...
Àlex Nebot
alexnebot@mixmail.com

Etiquetes de comentaris: , ,

1 Comments:

At 05 de febrer, 2007 21:10, Blogger Alexandre said...

La oferta de l'habitació ja no és viable però aquí us en deixo una de nova. Podeu posar-vos en contacte amb mi per a qualsevol cosa que necessiteu. Val la pena saber quatre coses abans d'arribar.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home